wait لطفا صبر کنید
صفحه اصلی  » محصولات شرکت
1393/11/01
11799
22922

اتوماسیون اداری دپنا

اتوماسیون اداری دپنا امکان مکانیزاسیون (ثبت و گردش) مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی را به روش های مختلف فراهم می نماید.یکپارچگی با BPMS و سایر محصولات محیطی جهت ارائه سامانه ای جامع را فراهم می نماید

امکانات سامانه اتوماسیون اداری دپنا به شرح ذیل است:
  • ثبت نامه های داخلی و خارجی و ارسالی و دریافتی
  • جستجوی سریع، پیشرفته و پارامتریک در کلیه فیلدهای نامه ها و مدارک به تفکیک هر فیلد همچون تاریخ، موضوع، متن، گیرندگان، طبقه بندی، فرستنده، رونوشت، نوع مکاتبه (فرم ، نامه ، پیام های همگانی و ... )
  • امکان جستجو در متن فایل نامه
  • قابلیت تعریف قالب های چاپ دلخواه در مایکروسافت آفیس و اتصال مکانیزه چاپ اسناد به layout های طراحی شده
  • قابلیت دسته بندی مکاتبات به شکل دلخواه (بایگانی شخصی)
  • بایگانی خودکار مکاتبات و سایر اسناد و مدارک پس از سیر اداری آنها (وضعیت خاتمه نامه)
  • امضای الکترونیکی
  • تعریف چارت سازمانی داخلی به صورت درختواره
  • امکان تعیین مهلت بررسی و پاسخگویی به نامه
  • امکان ایجاد گروههای کاربری مختلف و دسته بندی کاربران
  • تعریف سطوح امنیتی به اسناد و مدارک بطور گسترده و دقیق (جستجو، ویرایش، مشاهده گردش نامه و...) و اعمال آن به کاربران و گروههای مختلف
 
  • امکان تعریف فرمتهای مختلف شماره گذاری نامه ها
  • امکان تفویض اختیار
  • امکان تفویض اختیار در بازه های زمانی دلخواه و بایگانی تفویض
  • امکان تعریف جانشین
  • واسط کاربری قوی و زیبا (تکنولوژی Ajax)
  • کارتابل اینترنتی
  • قابلیت چند کارتابلی
  • امکان ثبت اطلاعات فیزیکی هر سند
  • امکان تعریف یادآور شخصی
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره ای و اتوماتیک
  • رونوشت مخفی (BCC) با کنترل سطوح امنیتی
  • پشتیبانی از چند سمت و پست سازمانی – افزودن و تعریف پست سازمانی
  • امکان تعریف کارتابل بر اساس انواع پست سازمانی
  • پشتیبانی از تغییر شغل و یا ترک کار و انتقال کارتابلها ، اسناد، بایگانی ها و غیره به پستهای جدید ، توسط ویزاردهای مناسب و یا ابزار های دیگر قابل انجام باشد
  • جلوگیری از ورود کاربران در مقاطع زمانی و یا IP خاص
  • تعریف قوانین انتقال نامه ها (کاربران می توانند نامه های دریافتی از فرد و یا سازمان خاصی را تنظیم نمایند که در یک فولدر خاصی قرار گیرد.)
  • تابلوی اعلانات کاربران
  • امکان مشاهده وضعیت نامه در کارتابل گیرنده
  • گزارشات مختلف از وضعیت عملکردی نامه های وارده یا صادره
  • انواع گزارشات نموداری و داشبوردی عملکرد کاربران و سازمانها و زیر سازمانها
  • مشاهده نمودار ارجاعات
  • ارتباط هرنامه با پاسخ آن و ارتباط مدارک با یکدیگر توسط کاربر پاسخ دهنده
  • مشاهده پاراف های سند و تغییراتی که کاربران مختلف  بر روی سند از ابتدا تا کنون انجام داده اند(نگهداری و نمایش سابقه تغییرات به همراه توضیحات)
 
برای آشنایی با این سیستم فایل پیوست را دریافت کنید
 

تماس با ما

ایمـیل : I N F O @ D E P N A . C O M
 دفتر تهران : خیابان کارگر شمالی - بعد از مسجد النبی - خیابان ابراهیمی (17) - پلاک 140
تلفن:88019001-021
 دفتر قم : خیابان 45 متری صدوقی - 20 متری فجر - خیابان دانش - کوی 14 - پلاک 10
تلفن:32906868-025