wait لطفا صبر کنید
صفحه اصلی  » مقالات
1394/01/17
4544
00

ارائه رویکردی جهت ارزیابی وفاداری مشتریان در E-CRM

حفظ و بقای هر سازمانی،حفظ مشتریان راضی می باشد که موجب وفاداری مشتری به سازمان می شود.

حفظ و بقاي هر سازماني،حفظ مشتريان راضي مي باشد كه موجب وفاداري مشتري به سازمان مي شود.

مزاياي حاصل از وفاداري مشتريان به شرح زير مي باشد:

  • كاهش هزينه ي جذب مشتريان جديد
  • كاهش حساسيت مشتريان نسبت به تغييرقيمت ها
  • منافع حاصل از ارزش طول عمر مشتري
  • عملكرد مثبت از طريق افزايش قدرت پيش بيني
  • افزايش موانع ورود رقباي جديد
  • توصيه كردن سازمان به ديگران

تماس با ما

ایمـیل : I N F O @ D E P N A . C O M
 دفتر تهران : خیابان کارگر شمالی - بعد از مسجد النبی - خیابان ابراهیمی (17) - پلاک 140
تلفن:88019001-021
 دفتر قم : خیابان 45 متری صدوقی - 20 متری فجر - خیابان دانش - کوی 14 - پلاک 10
تلفن:32906868-025